src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js' type='text/javascript'/>

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Πάει, εγέρασα...



Το Σάββατο εφκήκα έξω τη νύχτα. Η προηγούμενη φορά που εφκήκα ήταν πριν 8-9 μήνες σε psychedelic party σε μια παραλία. Τούτην τη φορά όμως ήταν εντελώς διαφορετική η έξοδος. Bachelor party ενός φίλου (καμιά σχέση με τα party που επερίγραψε η Rania όμως). Η νύχτα εξεκίνησεν ωραία. Επήαμε για φαΐ, εκόψαμεν τες κουβέντες μας, εφάμεν καλά, ήπιαμε καμιά μπυρούα. Παρόλο που εν έξερα τα παραπάνω παιθκιά, ήταν πολλά εντάξει άνθρωποι τζαι ευχάριστη παρέα. Οι προτιμήσεις μας όμως στη διασκέδαση διαφέρουν υπερβολικά. Γι'αυτό, μετά που το φαΐ επήαμε σε μιαν μπουζουκοκατάσταση.
Μόνο με την ιδέα της μουσικής που θα άκουα τζειμέσα, είχα έναν κόμπο στο στομάσιη. Όι λαϊκά ρε γμτ, εν τα αντέχω. Μόλις εμπήκαμε όμως στην μπουζουκοκατάσταση, η μουσική που άκουσα εν ήταν τίποτε όπως το επερίμενα. Έπαιζεν το Eye of the Tiger. WTF, λαλώ! Αλλά όπως έπαιζε το τραούδι, εμπήκε ρεμίξ μια λαϊκούρα. Σοβαρομιλώ. Εμιξάραν Eye of the Tiger με λαϊκό κομμάτι. Που τζαμαί τζαι τζει, η μουσική ήταν ακριβώς όπως την επερίμενα (με εξαίρεση ένα αξιοσημείωτο σόλο φκιολί). Σε μια φάση μάλιστα ενόμιζα ότι είχαν παραπάνω τραουδιστές τζαι μουσικούς απ' ότι τραούθκια, αλλά τελικά τα τραούθκια ήταν παραπάνω, έστω τζαι με οριακή διαφορά. Η μουσική ήταν σε τόσην ένταση, όση να απαγορεύει την επικοινωνία. Για να μιλήσεις με το διπλανό σου έπρεπε να φωνάζεις τζαι σύντομα εγκατέλειψα κάθε προσπάθεια. Σε τζείνην τη φάση εσυνειδητοποίησα έντρομος ότι είμαι νηφάλιος. Οι μπύρες που ήπια με το φαΐ εν εκάμαν τίποτε. Εν θα έφκαινε η νύχτα έτσι. Ευτυχώς σύντομα ήρτεν τζαι το αλκοόλ. Έδωκα πάνω στο ουίσκι με τα μούτρα.
Μόλις ήπια αρκετά για να μπορώ να αγνοήσω τη μουσική, άρκεψα να περιεργάζουμαι το χώρο. Μόνο που τα bachelor τζαι τα hens, η μπουζουκοκατάσταση εγέμωνε άνετα. Σειρές σειρές μεγάλα τραπέζια μόνο άντρες ή μόνο γεναίτζες, με φουσκωτές κούκλες στες γωνιές. Είδα έναν ηθοποιό να περνά που τον έξερα που την τηλεόραση τζαι άλλους 10 που εσυμπεριφέρουνταν λες τζαι έπρεπε να τους ξέρω. Η πλειοψηφία των αντρών ήταν καλοντυμένη, με μπόλικα χημικά στο μαλλί, γυρμένοι πίσω στες καρέκλες με μόνιμα φουσκωμένο στήθος. Η πλειοψηφία των γεναικών είχαν τόσο μέικ-απ πάνω τους που αν τες έβλεπα ξανά μέρα εν επρόκειτουν να τες καταλάβω, ενώ το ντύσιμο τους ήταν αντιστρόφως ανάλογο της αυτοπεποίθησης τους. Ήταν ντυμένες ακριβώς τόσο προκλητικά, όσο εχρειάζετουν για να τραβήσουν αρκετά βλέμματα τζαι να τονώσουν την αυτοπεποίθηση τους.
Είσιε ψάρι που ένοιωθε πιο άνετα έξω που το νερό, απ' όσο ένοιωθα εγώ τζειμέσα. Ήμουν ο μόνος που εν εδιασκέδαζε τζαι ήταν ολοφάνερο. Αν τζαι η παρέα τζαι το ποτό εδιευκολύναν την κατάσταση, εν εκολλούσα τίποτε τζειμέσα. Τελικά είμαι τέλεια ξενέρωτος, όπως συνηθίζει να μου λαλεί μια φίλη. Σε μια φάση επιάσαν με τζαι τα κλειστοφοβικά μου. Είχα έναν άτομο να κάθεται 5 εκατοστά δεξιά μου, ένα άλλον 5 εκατοστά αριστερά μου, ενώ η καρέκλα του πισινού εκουμπούσεν στη δική μου τζαι εγώ ήμουν κολλημένος στο τραπέζι μπροστά. Με 1.000 βάσανα εκατάφερα να φκω έξω να πάρω αέρα. Εσυνηδητοποίησα ότι τα αυτιά μου έννεν καθόλου συνηθισμένα σε έτσι ένταση μουσικής. Όπως τζαι το στομάσιη μου στο ποτό. Γι' αυτό τζαι έφαα ούλλην την Κυριακή μου ως τωρά να πολεμώ το hangover. Εγέρασα πριν την ώρα μου. Εν κάμνω για έτσι ιστορίες τζαι ούτε μπορώ πλέον να τες ανεχτώ.

25 σχόλια:

  1. Αν τζαι έχω διαφορετικό γουστο μουσικής κτλ μαζί σου νομίζω, ούτε εγώ δεν θεωρώ διασκέδαση έτσι καταστάσεις τζαι αμα πάω εν γιατί πρέπει όπως τζαι εσύ σε τούτη την περίπτωση. Τζαι όι μόνο δεν περνώ καλά, αλλά υποφέρω. Δεν πάω πλέον τζαι ας με λαλούν ξενέρωτη. Ούτε τζαι το ποτό αντέχω. Αν τούτο εν γήρας, τότε αν σε παρηγορεί, είμαι τζαι εγώ κοτζιάκαρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάνα μου ρε, είσαι σκληρός με τις συντοπίτισσες μας! Καμιά φορά ακριβώς επειδή νιώθεις πολύ άνετα με τον εαυτό σου, ντύνεσαι όπως θέλεις και δεν σε νοιάζει-εκτός αν βέβαια το ντύσιμο συνοδεύεται από βλέμμα κατσαρίδας,βοδιού ή κακομαθημένης γάτας- εκεί έχεις δίκαιο,και λίγα λες!
    Αφού ούτε να συνομιλήσεις εμπορούσες,έπρεπε να πιεις λιγότερο για το στομάχι σου κι αν έχεις ρυθμό,έπρεπε να σηκωθείς για χορό. Έτσι κάμνω εγώ δηλαδή για να περνάει η ώρα σε τέτοιες μαζώξεις-όταν τύχει και είμαι στο νησί.

    Καλή βδομάδα σου!
    :)))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο διπλανός παραπονιέται ότι δεν βρήκε κουφετούδες στο συρτάρι.ξέρεις τίποτε;

    σε μέρος που δεν γουυστάρεις τη μουσική που παίζει και θα βαρεθείς και θα νυστάξεις και με το ποτό χάλια θα γίνεις. μεν στεναχωρκέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι καλά λέει η πρασινάδα..να μεν πηαίνεις άμα δεν γουστάρεις. Στα bachelors' όμως εν έχεις και choice ειδικά αν είναι φίλος καλός..πρέπει να πάεις τζιαμέ που του αρέσκει τζείνου!

    για να περάσεις καλά πρέπει να ξεχάσεις οτι εν σου αρέσκει η μουσική/ο τόπος/ο κόσμος και απλά να πείς you never know I might actually have a good time..και φυσικά να πιείς!

    εν εγέρασες..απλά αλλάξαμε και πλέον εν τα σηκώνουμε..και νευριάζω με το term "ξενέρωτος"..απλά επειδή εν μου αρέκσει να διασκεδάζω με τον τρόπου που σου αρέσκει εσένα εν με κάμνει ξενέρωτο..απλά κάμνει σε άνθρωπο με διαφορετικά γούστα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχες να βγεις 8,9 μήνες?! Πώς γίνεται αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε φίλε μεν ανησυχείς. Αφού δεν θα έθελες να ήσουν όπως τους άλλους. Ήσουν ο εαυτός σου τζιαι τούτον αρκεί. Έσιεις δικούς σου τρόπους να διασκεδάζεις.
    Διαφέρεις που το σύνολο σε πολλά πράματα, τζιαι όσο τζιαι να προσπαθήσεις τούτο πονεί σε κάποτε. Αλλά μπράβο σου που επιμένεις τζιαι μινίσκεις έξω τζιαι δεν συμμετέχεις σε όλα που κάμνουν οι άλλοι απλά για να νιώσεις την ευχαρίστηση του να ανήκεις σε ένα σύνολο.
    Τζιαι αλήθκεια, πιστεύκω, εν ήσουν ο μόνος που δεν εδιασκέδαζες. Πιστεύκω ήσιεν τζι'άλλους, απλά οι άλλοι εν διατεθιμένοι να ππέσουν επίπεδα τζιαι να προσποιούνται ότι διασκεδάζουν.
    Ενώ εσύ έχοντας ανακαλύψει τζιαι κατανοήσει τον εαυτό σου ξέρεις που να σταθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγά μην είσαι ξενέρωτος!!!
    Απλά δε γούσταρες τη φάση και -κατά τα δικά μου κριτήρια- καλά έκανες και δεν τη γούσταρες!
    Δεν είσαι ξενέρωτος ούτε γέρασες, απλά ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ στη ζωή σου!
    (στη θέση σου θα έκοβα φλέβες και παίζει και να έφευγα από τις 12) (για να πάω "παρακάτω"!)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Prasinada
    Ακούω διάφορα είδη μουσικής, αναλόγως όρεξης, αλλά τούτο το είδος πραγματικά εν το μπορώ. Λαλούν εν έσιει σχέση πόσο χρονών είσαι, αλλά πόσων νοιώθεις. Τζαι το Σάββατο τζαι την Κυριακή πάντως ένοιωθα τουλάχιστον 50ρης.

    @Thalassamov
    Μπορεί να είμαι λλίο σκληρός, αλλά νομίζω αν ήταν απλά άνετες εν θα είχαν ύφος «βλέπετε με;». Να χορέψω πάντως εν είσιεν πιθανότητα. Τζαι αν έπινα πιο λλίον εμπορούσε να μεν αντέξω τζαι να έφευκα. Καλή εβδομάδα τζαι σε εσένα :)

    @Αστροναύτης, Invictus
    Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση :)

    @Mana
    Μα εφάαν τα κουφετο-τζελο-πράματα;;;
    NNNOOOooooo…..

    @Rania
    Έτσι ένι, εν έσιεις επιλογή. Αν τζαι ο φίλος μου εν επερίμενε να πάω λόγω μουσικής, ένοιωθα άσιημα να μεν πάω. Αλλάξαμε, εμειωθήκαν οι αντοχές μας. Τζαι εμένα σπάζει μου την ο όρος «ξενέρωτος» σε έτσι περιπτώσεις.

    @Homo Anisorropus
    Πολλά εύκολα :P Έφαα 5 χρόνια της ζωής μου να δουλεύκω σε νυχτερινό μαγαζί. Μόλις εσταμάτησα, εξέσκαζα με το να μείνω σπίτι τζαι όι να φκαίνω έξω. Cocooning, που λαλούν τζαι οι Αμερικάνοι. Σπίτι με παρέα, καφέ ή φαΐ, ήρεμο περιβάλλον, κουβέντα.

    @Misharos
    Να’σαι καλά ρε φίλε. Πράγματι, έννεν δυνατόν να μεν είσιεν άλλους που εν ήταν η φάση τους. Ή επροσποιούνταν πολλά καλά πάντως πως εδιασκεδάζαν ή εχαλαρώσαν τζαι πραγματικά απολαύσαν το. Εν ήμουν διατεθειμένος πάντως να κάμω κανένα που τα θκυο. Είδα το παραπάνω σαν ευκαιρία παρατήρησης της συμπεριφοράς άλλων :P

    @Korinna
    Έσιεις το λόγο μου, αν δεν έπινα τόσο τζαι φλέβες θα έκοφκα τζαι θα έφευκα πολλά γλήορα. Ένοιωθα πως είχα υποχρέωση όμως να μείνω. Ειδικά που τη στιγμή που ο φίλος μου εν με επίεσε να το κάμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πόσο μα πόσο σε νοιώθω! Φυσιολογικέ μου άνθρωπε!
    συμφωνώ με τον Αστροναύτη τζιαι τον Ινβικτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :) μπαίνουν τζαι τούτες οι περιπτώσεις στο μακρύ κατάλογο των "πρέπει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σε ετσι περιπτωσεις ( γενικα παρτουθκια που βαρκουμαι ή εν ουλλοι αλλο στηλ που μενα) καμνω ακρηβος τουτο που ειπες. Καθουμαι τζιε καθουμαι τζιε ψυχολογώ τους εναν εναν-.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τζαι εγώ ήβρα το το πιο λειτουργικό τζαι ανώδυνο. Αν τζαι μετά την επόμενη μέρα, άρκεψα να αμφιβάλλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ε γενικα ομως εν πολα ωραιο νομιζω να μασιεσε να ψυχολογισεις τους αλλους.Αλλα επιδη εν αλλο θεμα ενα σου πεψω κανενα ι-μαιλ καποια αλληνν ωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Poso se noitho file mou! epia tzai ego se hens night prin 1 vdomada mallon stin idia mpouzoukerie pou perigrafeis giati ekame mou kai emena entiposi to Eye of the Tiger!! en eisai mono sou!! tzai ego ekopsa ligi fleva alla ate sikime eipa mia nixta itan tzai eperase!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σίουρα εν το ίδιο που ήταν. Πόσα μπουζούκια μπορεί να είχαν την φαεινή ιδέα να μιξάρουν λαϊκό με Eye of the Tiger; Το σόλο του φκιολιού πάντως πραγματικά εντυπωσίασε με. Ήταν ένα ευχάριστο 5λεπτο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αθάνατη blinkers... Η εν κάμνουμε διαφήμιση / δυσφήμηση; Η μόνη σου ελπίδα ένει να κάτσεις κάπου απόμερα ή στον λίο υπερυψωμένο χώρο.

    Οι κορασίδες εν εφκήκαν τζαι πάνω στα τραπέζια; Ο 'DJ' εν εσταματούσε κάθε λλίο για να φωνάξει: 'Να ευχηθούμε στον Αντρίκκο, τη Λίτσα (+5-6 ονόματα) που θα παντρευτούν σύντομα νη ζήσουν!!';;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ROFL, όπως τα λαλείς. Αλλά αντί DJ ήταν ο τραουδιστής τζαι αντί Blinkers ήταν Ασμάτιο(ν;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το "γέρασα" είναι σχετικό. αν πηγαίνατε κάπου που θα σου άρεσε δεν θα είχες κανένα πρόβλημα να μείνεις μέχρι το πρωί, έτσι δεν είναι; αλλά αυτού του είδους η "διασκέδαση" είναι ικανή να βγάλει νοκ άουτ και τον πιο καλοδιάθετο του κόσμου :-)

    προσωπικά είμαι πολύ ιδιότροπη, δεν θα πήγαινα νομίζω γιατί ακόμα και αν πήγαινα θα καθόμουν σε μια γωνιά, έτοιμη να βάλω τα κλάματα, να τρώω που πάνω μου. έχει τύχει :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χεχε, πράγματι. Το ζήτημα εν οι μειωμένες αντοχές μου όμως. Κάποτε θα εμπορούσε να το δεχτώ πιο εύκολα. Τζαι εγώ είμαι πολλά ιδιότροπος τζαι όσον πάω ιδιοτροπιάζω παραπάνω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://www.youtube.com/watch?v=rkC-1DDXeMM

    και τα πολλά λόγια είναι φτώχια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ ανώνυμε :) βάλλω το στο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή