src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js' type='text/javascript'/>

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Μιτσής που εν ο κόσμος...


Έθελα πολλά να σας γράψω τούτην την ιστορία, αλλά είχα κάποιους προβληματισμούς, τους οποίους επαρέκαμψα μετά που μια συζήτηση στο μπλογκ της Πρας. Πριν λλίον τζαιρόν, είσιεν γενέθλια ένας φίλος μου τζαι έκαμνε τραπέζι. Λλίος κόσμος. Επεράσαμεν ωραία. Μπόλικο φαΐ στα κάρβουνα, μπύρες, "μπύρες", κιθάρες, τραούθκια, συζητήσεις....
Είμασταν 10-11 πλάσματα, ούλλοι φίλοι. Τη μοναδική που εν έξερα, ήταν την αρφή του παρέα μου που είσιεν γενέθλια. Εν έτυχε να την γνωρίσω ως τζείνην την μέρα για ιδιόρυθμους λόγους τζαι παιχνίθκια της τύχης. Ευθυμη κοπελλίτσα, με έξυπνες κουβέντες. Το μεγαλλύτερο μέρος της νύχτας έπαιζε κιθάρα τζαι ετραουδούσεν, όπως τζαι ο αρφός της τζαι οι παραπάνω της παρέας.
Θκυο μέρες μετά, πιάνω έναν SMS που τον εορτάζων φίλο μου: "Μαν, είμαι με την αρφή μου τζαι ρωτά αν είσαι ο Defiance. Εν ξέρω για ποιο πράμα μιλα...". Εφρίκαρα! WTF? Μετά που ορισμένα πανικοβλημένα μηνύματα τζαι ένα τηλεφώνημα για να συνεννοηθούμε, είπεν μου ότι εν η Pasxalina! Ούτε καν πως μπλογκάρω εν έξερε ο παρέας μου. Το πως εκατάλαβε ποιος είμαι, πως εσύνδεσε εμένα με τον Defiance, εν εκατάλαβα ακόμα. Μιτσής που εν ο κόσμος όμως!

40 σχόλια:

  1. πολλά μιτσής και η Κύπρος μια σταξιά!
    δεν ξέρω πως σε κατάλαβε πάντως τυχαία εντόπισα στην μπλογκόσφαιρα ένα πολύ καλό παιδικό φίλο. Ντρέπομαι να του το πω, δεν θέλω να σταματήσει να γράφει τόσο αυθεντικά,ακόμη κι αν δεν γράφει ημερολογιακά. Τέσπα...
    Εν χαίρεσαι που εγνωριστήκετε κι έτσι;


    Α! Δεν αλλάζει ο πυρήνας του ανθρώπου αλλάζει μόνο ρούχα... ;))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μωβ
    Εχάρηκα που εγνωριστίκαμεν, εν λαλώ, αλλά πραγματικά εφρίκαρα. Πε το του φίλου σου, έννα χαρεί τζαι τζείνος. Εν κρίμα να στεράς που τους θκυο σας συζητήσεις με μεγαλύτερο υπόβαθρο.
    Ο πυρήνας μπορεί να μεν αλλάσσει, αλλά αλλάσσει ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεσαι τα πράματα με κάθε γνώση τζαι εμπειρία που αποκτάς. Κάποια πράματα, που την εφηβία ως τωρά, απομυθοποίησα τα. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φρικάρεις,ειδικά αν γίνει έτσι ξαφνικά!
    Να το πω στον φίλο μου, δεν γίνεται,τουλάχιστον μέχρι να ξαναβρεθούμε. Αν φρικάρει περισσότερο από το να χαρεί;
    Απομυθοποίηση...σωστός. Αλλά πάντα υπάρχουν πραγματα (κι άτομα)που μας περιμένουν να τα απομυθοποιήσουμε,ευτυχώς!
    Άτε, τωρά σίγουρα καληνύχτα σου! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sry gia ta greeklish en grafei ellinika.
    en ginetai na minei krifo to blog su se tuntin xwra :p ime siuros kathe blogger anakaliftike pu tulaxisto ena gnwsto/filo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ok, γιατί εν τον αφήνεις καλό τζείνον να το "καταλάβει". Αν σε θκιαβάζει τζιολας, κάμε ένα ποστ ειδικά για τζείνον, με πληροφορίες που θα καταλάβει ποια είσαι. Άφηκε την κίνηση πάνω του.
    Για απομυθοποίηση ατόμων, ούτε λόγος, εν δεδομένη. Η σημαντική απομυθοποίηση όμως εν τζείνη των συναισθημάτων τζαι καταστάσεων.
    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @misharos
    Πιστεύκω το ρε φίλε. Είμαστεν μια παθκιά ρε γμτ. Ως τζαι στο ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εν έχω πολλύν όρεξην να μιλήσω σήμερα συγχωράτε με. Μαν εσχολίασες τζαι στο μπλόγκ μου τζαι εν σου απάντησα. Eν ξέρω πότε.

    Εμένα το μπλόγκ μου εν επώνυμο. Ξέρουν το τζαι γνωστοί μου. Τζαι είχα το τζαι στο φατσοβιβλίον, είχα το τζαι παντού, είπα τους το θέμας ο ίδιος. Ξέρεις τι, επρήστηκεν η πουλλού τους !

    Ο κόσμος εννεν μιτσής ούτε μεγάλος, ο κόσμος εν τυχαίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως, εν τυχαίος. Αλλά εσύ εν είσαι καλά ρε φίλε, φάινεται. Έγινε κάτι; Όλα καλά; Αν απλά εν έσιεις όρεξη, εν έσιει λάθος. Αλλά είσαι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A distant ship, smoke on the horizon...
    Έδωκεν σου την η επιστροφή, α; Περνά γλήορα ο χρόνος. Τζαι τούτο μπορεί να εν τζαι θετικό. Όπου να ´σαι, θα ξανάρτεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο κόσμος εν πολλά μιτσής και δή το χρυσοπράσινο φύλλο τζαι έχουμε τζαι παραδείγματα που την ζωή εχτος μπλογκ.... Τζαι εγω έχω παρόμοια παραδείγματα....Εναν μπλόγκερ ένοιωθα ότι τον ηξερα...ωσπου ήρτεν μου αναλαμπή ποιος ένι. Ουτε εγω του το είπα...στο κατω κατω εν που τον τζαιρό του σχολείο..... τι σημασία έσhει. Τζείνος εν νομίζω να με θκιεβάζει...
    Με μια εξαίρεση ένα που με ανακάλύψεν που μόνος του, οι αλλοι που ξέρουν τα πραγματικά μου στοιχεία, εν που μένα που τα εμάθαν. Τζαι εν μπορω να πω οτι με πειράζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Πρας
    Έννεν τζαι τραγικό να μάθει ή να καταλάβει κάποιος ποιός κρύφκεται πίσω που έναν μπλόγκερ, εχτός που ορισμένες περιπτώσεις (πελλόι πολλόι, ειδικά στο Ίντερνετ). Αλλά έκαμεν μου εντύπωση το παιχνίδι της τύχης τζαι φυσικά το πώς το εκατάλαβε. Τζαι εσύ πιστεύκω έπρεπε να του το πεις, ειδικά αν έισιετε καλή φιλική σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με βρίσκεις απόλυτα συμφωνη......Ναι το συνταρακτικο εν που η Πασχαλίνα εκατάλαβεν σε τζαι όπως είπες το παιχνίδι της τύχης.

    (μετα που 10 χρόνια που απλά υπήρχε τυπική/λιο φιλικη σχεση εν υπάρχει λόγος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. άκουσα την φάση, ενόμιζα εκατάλαβες πόθεν σε εκατάλαβε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτυχε μου τζιαι μένα να καταλάβω ποιοί είναι 1-2 bloggers και έππεσα που τα σύννεφα. Άτομα που ενόμιζα ότι ήταν "φλόροι" τζιαι τελικά από τα blogs σχημάτησα μια πολύ πιο θετική εντύπωση. Είναι για να δείς πως πολλές φορές, αν όχι συνέχεια, είμαστε προδιαθετημένοι χωρίς να ξερουμε τον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ε τζαι εγώ εκατάλαβα ποιος είσαι γιατί δεν έκαμες ποστ τζαι για μένα;
    μουαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μιτσής εν λαλείς τίποτε ρε! Μεν σου πω ότι θκιεβάζουν σε τζαι κάτι φίλες της Pasxalinas ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Ινβίχτους ξέρει πολλά! Να τον προσέχετε! (μεν σας πω εν τζιαι κατάσκοπος τις σι άι έι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Eólica
    Μεν σουρουντίζεσαι εσύ... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ktino
    Όι ρε φίλε, ποτέ εν εκατάλαβα :)

    @Patatoullis
    Ούλλοι λλίο-πολλά έχουμεν το συνήθειο να τεπελλώνουμε τους άλλους με την πρώτην επαφή. Σιέρουμαι που κάποιες φορές η πρώτη εντύπωση εν τζαι λανθασμένη.

    @Μάνα
    Εσύ ήσουν η πρώτη που έξερες ποιος είμαι :)

    @Invictus
    Εν με χαλά ρε φίλε, εν ξέρω καμιά φίλη της :P

    @Eolica
    Ουδέν κρυφόν υπό τον ήλιον. Ή όπως ελαλούσαν τον θεόν Ήλιον οι Ρωμαίοι, ουδέν κρυφόν υπό τον Sol Invictus.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μα αφού μόνοι μας τα φκάλουμε ούλα φάτσα φόρα μες τα facebook, twitter,blogs etc εννοείται εννά ξέρει ο ένας τον άλλον..και πόση είναι η κύπρος?..ενα χωρκό!

    εγώ άλλο δεν εκαταλάβα..τι εννοείς μπύρες και 'μπύρες'? τι είναι η διαφορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εν αστείο που πιο παλιές συζητήσεις στο μπλογκ. Τες μπύρες πίνεις τες. Τες "μπύρες" καπνίζεις τες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την Πασχαλινα να την προσεχετε. Ακκαννει. Πολλα. Τζαι πιτολοουν τα γιεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μεν φοάσαι τίποτε. Καλοκρατούμεν την. Καλού-κακού, εκάμαμεν τζαι εμβόλιο του τετάνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια φορά επήα για καφέ κάπου τζιαι εσυνάντησα μιαν κοπέλα που ήμαστε συμμαθήτριες στο σχολείο τζιαι είχα να την δω ή να της μιλήσω 10 χρόνια. Ερώτησε με αν είμαι η rain tears. Χωρίς να πω ότι έχω μπλογκ ή κάτι τέτοιο. Έτσι απλά. Επαλάβωσα, άλλαξα 10 χρώματα αλλά εν εμπορούσα να της πω ψέματα μες τα μάθκια της. Ερώτησα την πώς το κατάλαβε τζιαι είπε μου ότι το στυλ που γράφω εν το ίδιο όπως τότε που ήμαστε σχολείο. Τζιαι που μια φορά που είπα στο μπλογκ ότι επήα σε ένα παιχνίδι Ομόνοια-Αποέλ τζιαι είδε με στό γήπεδο. Αλλά πόση σύμπτωση να κάμει έτσι συνειρμό το μυαλό της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. :O Εν γίνεται. Χαρά στην τύχη να δώκει πάνω στο μπλογκ σου, να θυμηθεί το γράψιμο σου τζαι να σε δει τζαι στο γήπεδο. Νομίζω η τύχη ώρες ώρες παίζει ντόμινο, τζαι καταφέρνει τα άψογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τζιαι όταν της είπα "μα εν τζιαι είμαι η ίδια όπως πριν 10 χρόνια!" είπε μου "τι λάλεις κόρη, εν σε ξέρω εγώ??"
    Εν ήμαστε κολλητές, ήμαστε φίλες σε μια γενικότερη παρέα. Προφανώς εγώ άλλαξα πόξω πόξω αλλά πουμέσα μου έμεινα όπως στην εφηβεία. Τζιαι γράφω όπως εν ο χαρακτήρας μου βαθκιά που μέσα μου.
    Ήταν απίστευτο τζιαι ανάμεικτο συναίσθημα να την ακούω να μου τα λαλεί τούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πρέπει να έσςεσες πάνω σου :ρ Η Πασχαλίνα να μας πει πως σε εκατάλαεν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Joy Tears
    Τελικά, νομίζουμεν ότι αλλάσσουμεν. Όπως είπεν τζαι η Μωβ πιο πάνω, "Δεν αλλάζει ο πυρήνας του ανθρώπου αλλάζει μόνο ρούχα". Τζαι εν φοιτσιάρικο...

    @Κυπριακόφωνος
    Ετάραξε ρε φίλε. Εμάννεψα μπροστά που το τηλέφωνο. Τώρα να μας πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Εύρος
    Όι ρε, ήμουν logged in as a different user...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να πω κι εγώ την εκδοχή μου εκείνης της βραδιάς;;;
    Δυστυχώς όμως πρέπει να πάω κάπου επειγόντως και να σας κρατήσω σε αγωνία χαχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. χα ωραία η συζήτηση σας!!!! και φοητσιάρικη!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Που λαλείιιιις..
    Επήα στα γενέθλια του αδελφού μου και ήταν εκεί η παλιά παρέα που είχα να τους δω πάνω που 2 χρόνια. Εκτός από ένα ζευγαράκι που δεν το ήξερα. Η κοπέλα ήταν φίλη ή ξάδελφη με την φίλη του φίλου του αδελφού μου και ο νεαρός, παρέας της παρέας. Με την κοπέλα μιλήσαμε, πολύ φιλική και ευχάριστη, ο νεαρός δεν είπε τσιμουδιά όλο το βράδι. Δεν άκουσα τη φωνή του.
    Το επόμενο Σάββατο βρέθηκα με τον αδελφό μου και συζητήσαμε ότι αυτό ήταν το ζευγάρι που μου συναφέρνει πάντα στην παρέα και που μόνο εγώ δεν γνώριζα. Και εκεί μου έδωσε μια πολύ απλή αλλά σημαντική πληροφορία που δεν μπορώ να αναφέρω για ευνόητους λόγους και αμέσως έκανα κλικ, αφού ολοκληρώθηκε το παζλ που είχα δημιουργήσει στο νου μου ως προς το ποιος είναι ο Defiance! Κι εκεί του είπα να σου στείλει μήνυμα.
    Σημείωση: ο αδελφός μου δεν έχει ιδέα από μπλογκς, ούτε και θέλησε να μπει να μας διαβάσει.
    Εόλικα, ο Ινβίκτους εφακέλλωσεν μας ούλλους προ πολλού! :ΡΡ
    Ακκανούρη με προσβάλλεις...δεν υπάρχει πιο ειρηνικό άτομο από μένα
    Peace!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χεχε, όι τζαι εν είπα τσιμουδιά, τς, τς, τς. Αλλά αν εμίλας με την Maya που να καταφέρεις να ακούσεις οτιδήποτε άλλο... ;)
    Ξάδελφη της ένει.
    Υποψιάστηκα το για την "πληροφορία". Τωρά εσιουρεύτηκα.
    Btw τζαι τον αρφό σου πρώτα εν διαδικτυακά που τον εγνώρισα, σε gaming.

    ΑπάντησηΔιαγραφή