src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js' type='text/javascript'/>

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ημισκούμπρια Vs Dr. Dreez



O Διάβολος κατέβηκε κάτω στο Χολαργό
και πρόλαβε το Lada μου που ήτανε αργό
χτυπάει το τζαμάκι απ' την πλευρά του Μιθριδάτη
που σα τον είδε να πετά του έφυγε το μάτι.
Μια ώρα μας κυνήγαγε πάνω στη Μεσογείων
κι απόψε θα γινόταν η νύχτα των οργίων.
Το κέρατο του έβαλε πάνω στη στροφή
και άρχισε να ομιλεί με σουβλερή φωνή:

Ελάτε εδώ ημισκούμπρια, ελάτε εδώ σκουμπριά
σε μένα δε θα πιάσει η πάραπλολαλια
θα πάμε μια κόντρα στον ημισκουμπρισμό
εδώ θα σας πατήσω μέχρι απάνω στο λαιμό
θα βάλουμε ένα στοίχημα μα θα κερδίσω εγώ
γιατί άλλα ημισκούμπρια εγώ δεν τα μπορώ
μα κι άμα εσείς κερδίσετε, οι σκουμπρισμοί οι δυο
αμέσως σας χαρίζω χρυσό ΜΚδυο
να τα δαχτυλίδια, τα δόντια τα χρυσα
θα δώσω και στον Πρύτανη μυτάκι που φυσά
Αν όμως εγώ γίνω το κέρδισμα το ίδιο
σας ρίχνω στο μαρμίτισμο που πήρα απ' το Δρουίδιο

'Ακουσε να δείς φίλε μου διαβολάκι
πολλά μας τα 'πες τώρα, θα τα πώ κι εγώ λιγάκι
Το παίζεις ημισκούμπριο μα είσαι απομίμα
απέδειξε λοιπόν οτι δεν είσαι θύμα
Δεχόμαστε το στοίχημα κι ας είναι αμαρτία
γιατι 'μαστε οι καλύτεροι σ' ολη την κοινωνία
Άρχισε λοιπόν τους στίχους να ρημάρεις
κι αμα είσαι μεκερμάγκας να ραγκαμαφάρεις

Είμαι ο Σατάνιστερ και ο Δαιμονιστής
κρύβω και τα κέρατα κάτω απ' το ποστίς
είμαι εγώ ο Διάβολος ο νεκερδιαβολέας
έχω κατοικίδιο το Λέων της Νεμέας
είχα και ένα σκύλοτα καλό σαν τη Λασι
γι' αυτό και τον επέταξα μες το λεβητοστάσι
μου τη δώσατε στα νεύρα, με 'πιασε το πείσμα
έγινα Dr Dreez και σας κάνω κλίσμα
Με ξέρουνε σα Λούσιφερ αλλά και Βελζεβούλη
και τραγουδώ νησιώτικα οσα το Μ. Γιαννούλη
και μη με πείτε μπούλη μικρά σκουμπριλικάκια
γιατί άμα τα πάρω σας κάνω μπουρεκάκια
γιατί 'μαι ο μάγειρας, της κόλασης ο σέφης
έκλεψα τις συνταγές της θείας μου της Έυης
και κάτω είμαι ο μέτρ με άρκετα καζάνια
βράζω τους αμαρτωλούς σα λεκερελαζάνια
φωνάζουν και ουρλίαζουν γιατί τους ψήνω ωραία
μόνος ή με άλλους διάβολους παρέα
τους κόβω σα το κρόμμιο και τους τσιτσιρίζω
μα πρίν να φαγωθούν στα αυτιά τους τους τσιρίζω
Τόσα χρόνια φούρναρης εεέχω ψήσει
και βάζω και τη γέμιση με τρόπο παραφύση
χα χα χα νομίζετε δε ξέρω από λάδι;
σας κάνω τηγανιά που είναι αλα άδη
Ποτέ μου δε μου άρεσε το κρέας το ωμό
και πάντα βάζω λίγο στο ζέκερεζωμο
γι' αυτό να μη με πείτε ποτέ σας κουτεμπέ
γιατί έχω τις γνώσεις του Τσελεμεντέ
Μα τώρα πια βαρέθηκα να φτιάχνω την κοτόσουπα
καιρός να δοκιμάσω να κάνω ψαρόσουπα
και να η ευκαιρία που 'χω μες τα χεράκια
ελάτε πιο κοντά μικρά μισά σκουμπράκια

Καλά μας τά πες φίλε μα άκουσε και μας
τώρα θα δείς πως γίνεται ο πεκερπαστουρμάς (x2)

Ημίσκουμπρες! ο κόσμος έτσι λέει
η καυτερή η πίτσα εμένα δε με καίει
με κεϊκ σοκολάτα τη βγάζω στη σοφίτα
που θέλω να στρουμφίσω τη γκόμενα στρουμφίτα
στρουμφάκια εγώ δεν τρώω οσα το Δρακουμέλ
μόνο το παστίτσιο μ' ολίγη μπεσαμέλ
μπέσα εσύ δεν έχεις μα εγώ δε σου θυμώνω
μπορεί να είμαι ψάρι και όμως δε ψαρώνω
μα εκείνος δε με άκουσε, με έστησε στον τοίχο
μου έδωσε σιρόπι να πάψω πια να βήχω
Βήχα εγώ εκόλλησα σε μέρος κυριλέ
στο ξενοδοχείο το Γεντί Κουλέ
Κουλός είσαι και φαίνεσαι εγώ είμαι ο τιραμόλα
γιατί απο απόσταση εγώ τα πιάνω όλα
ολόασπρα σεντόνια οπου 'χα κατι νουγια
μου τα 'κανες κομμάτια εσύ παλιοπετούγια
Πατούσα εις τα σύννεφα, στον έβδομο ουρανόν
και έβλεπα πως είμαι ο Κορλεόνε, Δον
Κιχώτης, Σάντσο Πάντσα να κυνηγώ τους μύλους
γιατί το αλογό μου είχε γεμίσει ψίλους
Ψηλούς, λιγνούς και άχαρους εμείς δεν τους γουστάρω
θα πάρω τον ορό μου να φύγω για την Πάρο
παρωπίδες δε φορω, δεν είμαι εγώ γαϊδούρι
κι άμα λάχει παίζω και τρομερώ σαντούρι
Σαντουρίνη το νησί που πάω εδώ και χρόνια
κι όλο χλαπακιάζω πιατέλες καννελόνια
κανέλλες και μπαχάρια πουλάω στην Ομόνοια
έχω κι άμα θέλεις και ακριβή κολώνια
κολώνεις βρε παράτημα να δώσεις το συκώτι
γιατί όλοι το 'ξέραν πως σε λέγαν πότη
ποτήρια κολωνάτα στα απορρυπαντικά
Πρύτανη για πράξ' τα επαναστατικά

Νομίζετε μ'αυτά εμένα θα με πείσετε
θα πρέπει να σφιχτείτε για να με νικήσετε
μα ώσπου να αποτύχετε και την ψυχή σας πάρω
δώσε Μεντζελάκι τσιγάρο να φουμάρω

ʼσε τα τσιγά και τον αναπτή
εγώ τους τρακαδό τους πιάνω απ' τα αυτί
εγώ είμαι ο Μιθριδά και πριν είναι ο Μεντζέ
κι έφτασε η ώ να σφίξω τον κορσέ
εγώ τα δυο σου κέρα δε θα τα φε κερ φο
θα πάρω το πριό να 'ρθώ και να στα κό
τον αστακό τον έφα μ'ολίγη μαγιονε
γιατι πάντα γουστά καταστάσεις κυριλέ
Αν είσαι εσύ ο Δίαβολος εγώ είμαι ημισκού
και είμαι εραστής σα το μέγα το Γκουσγκού
σαν βλέπω τέτοια έργα εμένα μου τη δί
θα δω εγώ στο βίντε ταινία με Φιλί;
θα δω 'ομως το δελφ'ι το Williτα τον free
θα δώ 'ομως και την ό τη δόλοφονο φά
γιατί 'μαι νιτζακό κι η θεία μου η Νί
θα μου δώσει τώρα το πράσινο σκαμνί
Αννί Αννί Αννί δώς μου το πανί
να καθαρίζω τζά κάτω στην εθνική
η εθνικη κουζίνα πολλά έχει να πεί
από την κατασαρό μέχρι το ταψί
μα εγώ με καλαμά θα πίνω το φραπέ
και θα παίρνω μά την κυριά την απέ
Απέλια λοιπόν μες στη βροχή θα πιού
κι άμα θα πουντίασω ευθύς θα πώ αψού!

Κι αφού λοιπόν σε κάναμε λαχουρένια ρόμπα
πάρε λοιπόν τον πού και γύρισε στη σόμπα (x2)

Καλώς τα καταστρώσατε κερδίσατε το στοίχη
τέτοιοι ψυχοστίχοι, δε μου 'χουν ξανατύχει
Τώρα εγώ την κάνω μα θα με ξαναδείτε
μπροστά σας πριν προλάβετε τη νίκη να χαρείτε

5 σχόλια:

  1. Παίρνεις με πίσω 15 χρόνια με τούντο τραγούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hahahah! ti mou ethimises! peritton na pw oti kserw to poksw:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραιότατο, προσωπικά λατρεύω εξίσου και το "Ο διάβολος ξαναχτυπά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω το cd!!!! :P
    Post εγώ ήξερα ως τζαμέ που κτυπάει το τζαμάκι από την πλευρά του Μιθριδάτη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έν ξέρω γιατί αλλά πιστεύκω πως οι Tenacious D που εμφανιστήκαν πολλά πιο μετά είχαν έμπνευση που τούτο το τραγούδι...επίαμε πολλά πολλά πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή